Consulting


פגשתי הרבה עסקים קטנים בזמן אחרון. ואני מזהה לכל אחד ואחת אותן אימרות: אני אומן ואני לא יודע למכור, אני עושה ויוצר את מה שאני עושה, אבל אין מישהו שימכור את זה. (אף אחד לא קונה).

כמעט כל בעל העסק בטוח שדרך הכי קלה ליצור מעגל לקוחות ולהתחיל למכור בעזרת אתר האינטרנטי. כן, ברור שכן!

אבל מה עומד מאחורי זה?

זו הגדה אחת שלמה. עזבו מחירים. זה מורכב מידי. תחשבו שכדי ליצור אתר צריך להיות גם מתכנת, גם מעצב, גם כותב תכנים, גם צלם, גם…. עוד כמה.

וכל אחד מהם רוצה לדעת מה בדיוק עסק מוכר, למי מוכר ואיך.

ממש ממש לא לכל אחד יש תשובות ברורות לזה. התשובה המפורסמת על "מי הלקוח שלכם?" – "כולם".

וחכו, אחרי אלף פגישות וחודשים של עבודה ושינויים עסק קטן מגיע סוף סוף לסיום עבודות באתר האינרטנטי. הוא עלה לאויר, הוא יפה, מספר, קורה וקריא, תוכן ברור ולא עמוס.

ומה? עכשיו כולם יודעים עליו? בטח שלא. מה עם קידום אתר? מה עם בנארים? מי הם בכלל? ומה, הם גם עולים כסף??" וגם להם יש צורות שונות? ומה זה קליקים האלו? לא למדנו חיה כזאת בבית ספר"

כן, לא משעמם בעסק.

אז איך אני מביאה רוגע לעסק?

ביחד עם בעל העסק אנחנו ממש מתרגלים ובודקים את כל הענפים, בונים אסטרטגיה והופכים את כל התהליכים ליעילים ומחושבים יותר. בתהליך הזה בעל העסק מתחיל לחדד את הכיוון העסק, אוסף מידע שונה שפעם חשב שזה לא משהו חשוב או לא חשב בכלל.

ברגע שהוא נפגש עם מעצב, יש לו כבר תשובות מוכנות ומדויקות – מה עושה, למי, באיזה מחיר ומה איכות.

וכאן מתחילה עבודה של מיתוג.

אני עובדת עם מעצבים שמבינים במיתוג לעסקים קטנים. יחד עם זאת העבודה שלהם ברמה גבוהה.

אני מתאימה את הצרכים ואפשרויות (הכספיות) למציאות.

איך ניתן לדעת מה מד ההצלחה ביעוץ?

והתוצאות של עבודה שלי אפשר לראות מייד. אם יש קפיצה בהכנסות – יש הצלחה!

Консультант – это целая профессия. Сегодня можно встретить консультанта в любой области: питание, покупка и обустройство жилья, консультант по браку и консультант по разводу, консультант по грудному вскармливанию и по планированию бюджета.

Алин Розен – бизнес консультант малых бизнесов. Ее задача в короткий период времени определить потенциал и возможности любого человека, который стоит перед выбором оставаться наемным работником или стать бизнесменом.

Бизнес – это право человека получать деньги за товар или услугу, который он "отдает" другому человеку или предприятию. Бизнес – это не значит "ворочать миллионами".

Достаточно суметь получать деньги за получаемое удовольствие.

В малом бизнесе его владелец должен быть на все руки мастер. Он должен уметь не только продавать и не только творить. Кроме этого, он должен еще уметь излагать мысли на бумаге, пользоваться компьютером, знать законы, распределять свое время и финансы и т.д. Очень важно также уметь не останавливливаться на достигнутом, все время идти вперед.

Консультация – это начальный этап, который может дать направление, толчок и много полезной информации для любого начинающего бизнесмена.

Из опыта Алин Розен – выяснилось, что далеко не всем нужна ссуда для открытия или развития бизнеса. Иногда нужно взвесить немного больше "за" и "против".

Copyright © 2024 Alin Rozen עוזרת אישית בישראל All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.0.2, from BuyNowShop.com.